Explore Social Media Funny, Honest Quotes, and more!

...

more likely too annoyed u didnt hear me the first time to repeat myself is more like it

i can relate :-)

hitting your hip on the corner and feeling like you've been shot.it hurts!

YES... Lol

My days are always backwards. I wake up tired and go to bed wide awake. This is ME

"The only thing worse than having a spider in your room. Is losing a spider in your room!" :: Lc- they're always easy to find though. Just look under your pillow.

Yeah I do it all the time lol

Other people voices are the best.Why can't I stop laughing? Maybe because it's so true.and I do it everyday.

Gotta try this...LOL..

If you think someone is staring at you, yawn. If they yawn, they were staring. Too funny!

my sister does this, we have a very tolerant cat

Happiness is. Cuddling your pet. You just realized. Cuddling is when you hold your pet hostage and think enjoy it. haha yeah I can see that.

LOL YUP!

Ok I am curious all the time about what people are talking about, and once they start whispering that curiosity peaks to lvl Talking: lvl 99 Whispering: lvl 100 (max)

I don't have a problem with morons. I have a problem with the fact that they have an internet connection.

Funny and relatable moments in life that makes you go lol so true. Come have a laugh or submit your lolsotrue moment.

All the time

All the time

Haha! Change 'school' to 'work' and this is sad but so true.

So true but at work not school. If I was in a quiet classroom I would def go to sleep. Good thing I work with kids!

Pinterest
Search