Explore Hot Men, Sexy Men, and more!

Channing

God bless America taylor laughtner maybe the hottest mann alivve but channing tatum is definetly the sssssseeeeeeeexxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyy ESSSTT MAaannn aaalllllllliiiivvvvveeeee !

Haha! Love it

Hey girl, Did I tell you how freakin' sexy you look in sweat pants? Come here baby. I have a pony tail holder for your hair. - Channing Tatum // not Ryan Gosling but Ahhhh yes please!

One of my fave pics of Channing :)

Channing Tatum - channing-tatum Photo omg look at that face! He's beautiful Js

CHANNING TATUM

Photo of Channing Tatum - The Vow Los Angeles Premiere - Picture Browse more than pictures of celebrity and movie on AceShowbiz.

Channing Tatum

Channing Tatum - I refused for the longest time to give in to this man's charm. I lost.

yeah, one day i turn off the internet at 8pm and the next day the news about no longer available tickets for infinite in my country were everywhere

yeah, one day i turn off the internet at and the next day the news about no longer available tickets for infinite in my country were

HAHAA

Of course not every SM stan is like this, but sounds pretty accurate to me (as a slowly rising YG stan).

Hahaha XD Meme Center | allkpop

When you don't pronounce Korean. XD I pretty good at making the sounds though.

Kpop meme

My friends are Japanese so they can watch it without subs but they still keep them on to see how much we messed up in their language lol

✧ уσυ мαкє мє нαρρу ωнєη ѕкιєѕ αяє ﻭяαу ✧

✧ уσυ мαкє мє нαρρу ωнєη ѕкιєѕ αяє ﻭяαу ✧<< I thought that said "When skies are gay" and I got really confused for a second.

Pinterest
Search