Discover and save creative ideas

    If a woman is bad at parking, it's only because she is constantly lied to about what 8 inches is.

    Exactly!

    Yeah I do!

    People think I'm flirting with guys just because I'm naturally hilarious, it gets so aggravating at times

    hahaha

    ahahahahaha. no probably not the right answer. i think i would just laugh lol.

    Haha...this made me laugh!

    TRUTH.

    I could eat a bowl of alphabet soup and shit out a smarter statement than that.

    Then smile. You always look more confident in what your saying - even if you are not in the least!!!

    Hilarious!!!

    true facts

    HAHAH

    If only. I'm more like the last piece of bread. No one wants me, no one touches me, and then I get thrown away.

    I can't breathe hahahahahahaha

    Hahaha!! This cracked me up!!!!

    Exactly.

    Bahahahahaha!! Loveeeee it

    someecards

    haha.....they come out well dressed!