@Laura Varnier for those long days spent in DUSON

I can't stop laughing!

so true, lol

Dear Noah. By Saplling Press

@Taylor Anderson this is so you

Ostrich #PIllow Junior

hahaha, awesome!

After Napping, Nothing Really Matters

Funny Pictures Of The Day – 73 Pics

So true...

yes!

haha this awesome

this is awesome!

SO TRUE!

I’m hitting every copier in the office with this…teachers I work with...sshhhhhh...you know we have to do this right before spring break...put big ole April Fools on the back...LMFAO!!!

Diets sucks!

ROFL

GENIUS

The greatest facial expression ever caught on camera.

Truth @Susan Harvey