Is like 1 Harry Styles please! (And if the rest fit I'll take 1 of each of them!!)

I would want to be the one getting shipped to them not the other way around because my life is boring where i live lol .<<SHIP HARRY TO ME PLZ AND THX

I voulounter

not really one direction crazed, but this IS I VOLUNTEER! And how can u just be "not really one direction crazed"?

Liam (Neeson), give me a second to get my angry fangirl on, and I will be right with you!

Like seriously! How dare you cross out my Irish call of love. In order to be a true fan you have to love them all.

Then I feel bad for those people who look like me!

LOL For real ! And we WILL find you ! Because we're Directioners! If we can find the boys' blood types, we can find you boys.) WE GON FIND YOU

Zayn: Of course I would be you Harry, because I would like to know what it would be like to have such luchious, curly hair :)

Zayn: Of course I would be you Harry, because I would like to know what it would be like to have such luscious, curly hair :)

I forget that there the same age sometimes.

Haha true story>>> but I feel bad for justin! And his fans imagine if It was one of are:( we'd be pretty sad so let's be nice to justin and his fans:) sweet harry :)

Pshh she doesn't need to she has them all he time now that shes dating Harry! But yes I do indeed do that

Now my problem is to what board do I pin this. Taylor Swift or One Direction. its funny so one direction board

I repinned it

Roses are red, violets are blue, if you don't like Niall Horan, there is something wrong with you. That boy is amazing! He's simply perfection, without Niall James Horan. THERE IS NO ONE DIRECTION!

I really didn't expect that, but m so glad he said it because I am laughing so hard I am crying bless you harry styles

Dont worry Harry, we love you and your flaws! I occasionally hit people with a car too! :) but In meh dreams lol can't drive yet but still XD

Yeah i love this!!!

Then there's Paul like 'yes zayn,yes it is very funny but U R AT A SIGNING!' I miss Zayn he's pissed me off - A