Discover and save creative ideas

    Amen

    haha so true! Kids are never afraid to tell the truth about stuff like that!

    Personalized "Sealed With A Kiss" Boxers - these are so cute! Great Valentine's Day gift idea for your boyfriend or husband!

    100%

    very true

    seriously, I hate VM's!

    Yep!

    True that!

    So True!

    Two things girls want: 1. To lose weight 2. To eat It's just science. Truer than true!!!

    and how wrong those choices are from time to time.

    HAHA so true...but I am not going to change :-D. I've been a good person all my life, it's time to let my inner asshole shine!

    hahaha

    We look like were being productive, but really, were just talking shit about co-workers and how drunk we got this weekend.

    word!

    This totally feels like me right now and the food is winning...

    Sooooo funny

    truth