Discover and save creative ideas

    Free Spring Printable Download from Paper Coterie #choosehappy

    I hope you feel beautiful today.... I thought it read "Nope, you feel beautiful today"... I think I like that better

    i was a little under the impression that you were not so swaggy today (especially after your pinterest quote flow haha). whatever it is, woooo think of summertime ad friends and being productive and settin gyour own schedule and sunshine and baking and long walks and inner peace and calm and restfulness :) see you soon!!

    happy weekend!

    Inhale the good shit . . . Exhale the bull shit! Quote. Free Spirit Girl

    happiness is...

    Be happy!!!!!!!!!!!!!! happiness quotes inspirational quotes

    Yes!

    Today

    Love this temporary tattoo! tattly.com/...

    Words of Wisdom & Truth. "I have chosen to be happy because it is good for my health." -Voltaire #HomeGoodsHappy

    Filled with Joy I am so joyful lately and wish the same for everyone else on the planet.May you all be filled with J O Y ! #joy #happiness #quotes

    Inspirational Printables {Free}

    happy.

    #Quotes #Inspiration #Motivation #Saywhat #Happy

    Happy Monday

    Soo your present is apparently gonna be late -_- but i just wanna tell you happy birthday, from the bottom of my heart. Im really blessed to have a friend like you. I cant tell you how many times you've made my day better. Sometimes i'll start feeling really sad and alone, and then you'll text me out of nowhere and you turn my day around and make me happy :) you truly are my sunshine. So, solo te queria dejat saber que te aprecio mucho & que llevas un lugar en mi corazon (de piedra lol)

    What a slap in the face this picture is! Older people say that the older they get, the more they wish they had done more of the things that THEY TRULY WANTED TO DO. It's not too late to start living life with a positive attitude and the temperament of a child...this is one of the keys to happiness :)

    love. free printable

    'perfectly fabulous' wall art rstyle.me/...

    You get to choose.