Discover and save creative ideas
    Explore these ideas and more!

    Rebel. (;

    I do what I want

    Yep

    for my fellow grammar geeks! Lol I'm not even an English teacher but I love this.

    This should not be as funny as I'm finding it.

    I laughed so hard at this.

    Funny Pictures Of The Week – 80 Pics

    We all have those days.

    A Field Guide to Procrastinators - Types of Procrastinators! I've been at least one of them at one time in my life!! lol

    MY LIFE.

    hahaahahahahahaaaaaa

    Hahahahaha!

    idk why this made me laugh so hard haha. please tell me i'm not the only one who read that in the napoleon voice???

    I would never do this. But I thought it was funny! Tis' funny!!

    This makes me happy:)

    Funny Pictures Of The Day – 73 Pics

    I love this cat!

    Ugh I KNOW RIGHT?!

    lol