• Jessica Foxen

    Even Olivia knows this... "we flush with our feet mommy!" it always gets a giggle out of any little old lady that happens to be in the restroom at the same time.

  • Lori DeMers

    Public toilet = flush with foot... LOL. I always use my foot to flush ALWAyS in public bathrooms

  • Mary Elizabeth Tyre

    True story haha so so true

  • Mendy H

    That is so true, Funny Confession Ecard

  • Olivia Twaddell

    Funny Confession Ecard: I don't care if that public toilet handle is ten feet off the ground, I'm still going to raise my leg up there so that I can flush with my foot.

  • Valerie Worbois

    Public Toilet Truth

More from this board

Haha! So true! Adam does this to me all the time!

Emma Stone. Great quote!

This is so me!!

Hahaha!

Hahaha so true!

I am awesome. I am also craycray. #Friendship #AboutMe #Relationships Friendship quotes Relationship quotes

seriously

Exercising Would Be So Much More Rewarding If Calories Screamed While You Burned Them. SOOOOOOO TRUE!! Pinned by BeautyUnrestricte...

Anxiety much

#ecards this is me

Lol... wait - what??

Bahahaha!!!

I've never been held hostage but I've been on a group text.

HAHAHAHA

so true

THIS

Hahaha lol

Way too far!!

Yep.

All the time.

Seriously

That's one of his pet peeves too, so no worries here lol

I have got to start keeping chalk in the car. lol

Liam Hemsworth on working with Jennifer Lawrence…