Funny Ecard: I just rolled my eyes so hard I think I saw my brain.

Funny Ecards

Lol!!

So true...

Sick

Teacher probs

too funny

Cleverly disguised.

Yep.

Hahaha wouldn't it?

Ecards

Men say a women's place is in the kitchen, just remember, that's where all the knives are.

So true.

yup. go away!

Truth.

This is an actual thing. Sarcasm has feelings too, and it settles deep within my gut when not released.

Ecards

... kind of, yeah.

Laughed way too hard at this!

Ha!! #humor #lol #funny

And my interpretive dance isn't all that great - I'm still injured. This is really the story of my life.