Discover and save creative ideas

    haha

    Stacy Willis

    LOL!

    Well, at least this person is honest with him/herself?

    Pardon last nights drunk texts. That tequila is one chatty bitch.

    How's your diet?

    love to hate

    right!? Melissa Squires Squires Squires Thompson

    yeah!

    Can't it be both

    LMAO

    so true but I'm working on it

    I'd do anything to lose 10lbs, except eat healthy and work out.

    And it's still working

    Foodie Quotes Funny, Funny Diet Ecards, Skinny Bitch Quotes, Pmsing Quotes, Detox Drinks, Skinny Bitches Humor, Funny Stuff, Some Ecards Humor, Foodie Funny

    haha this is very similar to my alarm clock - Get up Fatty!

    Ugh.

    yep. that sums it up.

    I feel fat today. And to make myself feel better, I will eat this cake. Yes. Good plan. So true so bad...

    Haha! So sad..