Discover and save creative ideas

    hahaa

    And if in doubt, try some Old Dick chocolate. | 22 Vintage Adverts That Would Be Banned Today

    This speaks the truth for me!

    I don't make mistakes.

    Amen. I don't judge lol

    So true :)

    You know that little tingly feeling you get when you like someone? That's common sense leaving your body. Ahahahahahaha... Okay, it's true. :)

    hahaha - yet so true

    Here is my exclusively dedicated Youtube Channel TheCarcrashesvideos on Car Crashes videos for more visit and subscribe, click on below For More Videos visit and subscribe my YouTube Channel www.youtube.com/...

    Need to get this as a button, so I can just point to it when, in the middle of conversations, I have an Alzheimer's moment.

    Exactly.

    TRUE for the few fortunate enough to see it!

    Exactly...

    TRUE! hahaha

    Oh boy, oh boy. I can relate. Ummm--my town is 14,000 total, so there ya go. Maybe I'll pin this on the courthouse square. haha.

    so awesome

    Amen!

    5 Deadly Terms Used By a Woman

    Funny Picture Dump Of The Day – 62 Pics

    The trouble with trouble is, it starts out as fun.

    I don't sugar coat shit, I'm not Willy Wonka. #funnyquote #truth #funny #honest #willywonka #upfront