Discover and save creative ideas
    Related Pins
    More from this board

    hahaha so doing this

    How cute is this?? Love it when couples incorporate their interests into the photo shoot- story telling is my favorite!! Marianne wilson photography

    I would love to do this with our Save the Dates!!! Lol Brian will want the saying reversed though! Haha

    Country Chic Photo Shoot Inspiration - Thomas and Gita are snapped by photographer Shantelle Visser #country #chic #photoshoot

    Alive and Livin': Fall Engagement Picture Ideas (No kiss, but a butterfly kiss would be cute.) :)

    One year down…forever to go - super cute anniversary idea!

    yay winter...

    Your girl would love nothing more than to come home and see something like this waiting for her.

    So cute, would love to do something like this

    fall couple picture ideas - Google Search

    Fall in love

    love this! ,...but with a ball cap prolly instead of cowboy hat lol

    Engagement picture

    Engagement photos #country #fall #leaves i would love to have a fall wedding one day and love this engagement photo idea.

    Farm engagement portraits, mountain engagement, forest engagement (Pensacola Wedding Photographer)

    winter love, soo cute :) I wanna take a picture like this(:

    Cute engagement photo ideas and poses to inspire your own session! - Wedding Party

    I love how neither one of them is looking at the camera and all you can see is the moment...and the leaves are beautiful :) #jenniferwarthan

    Engagement picture.... the only kind of kissing photo I am okay with

    fall engagement... super cute photo idea

    Love that he is kissing her forehead and that they're wrapped in a blanket together

    Portraits by Shanti Duprez / Half Moon Bay pumpkin patch / backlit

    engagement photoshoot ideas- stripling photography

    Wish hubby weren't working this weekend we could get some nice pictures this weekend.