More to explore:

Photos

Php

There’s more to see...
Come take a look at what else is here!
Visit site
  • Jennifer Henninger

    funny quotes | Tumblr so true

  • Naomi Chav

    EVERY. TIME. Haha, except I think I scowl a lot more. |Humor||LOL||Funny cartoons||Sleeping humor|

  • Erin

    I was laugh whenever someone wakes up in a perfectly happy, and beautiful way in the movies. I sit there and laugh like "AHAHAH that is so fake, if that were me I'd be waking up like a real person. Quiet, and wishing to kill everything." XD

  • Melinda Radojcsics

    Waking up. Sadly, this is very true. I'm not a great morning person.

  • Mehdi Tihani

    For more funny pictures visit: www.fishyfunnyfish.com

Also on these boards

Related Pins

OMG I am sooo excited I found this!! I DIED laughing at this! No pun intended! Best.Show.Ever!

This is me!!!

Whoa there, soccer ball. Lol, soccer is more like an acting academy instead of a game nowadays. Tsk tsk.

Holy Crap, the best facepalms...Faith in humanity lost

When my parents use my phone I stand next to them like

Love this at least he is truthful. ;) I am meeting Carrie Fisher in October, so excited. :)