There’s more to see...
Come take a look at what else is here!
They used Pinterest to find new places to visit
Join Pinterest to find all the things that inspire you.
Creating an account means you’re okay with Pinterest's Terms of Service and Privacy Policy.
50+
billion Pins
to explore
15
seconds to
sign up (free!)
Visit site
  • Andrea Lovell

    how you like my new shih tzu do' ?

  • Erin

    LMFAO This.....this is so funny, I CANT

  • meep of america

    I don't even have words for this... <3 hahaha lol lol can't stop laughing :D did your dog curl up in your hair an die? Idk why this is so funny.

  • Courtney Curtis

    Most excellent awkward family photo

  • caitlin

    Sometimes you get a shitty haircut... before school photo day.

  • Jon Acuff

    Sometimes, hair pieces are so perfect you can barely tell they're there.

Tags:
So Funnies, Hairs Piece, Funnies Photo, I Cant, Awkward Families Photo, Christmas Sweaters, Schools Photo, Shih Tzu, Can'T Stop Laughing

Related Pins

This makes me laugh way more than it should

TBH, i didn't even question it at first. i'm crying

Oh this made me laugh way too hard.

Dogs as fonts…Olivia Loeffler remember when we were picking fonts for the front cover of the year book??? hahahahahahaha

The right way to store your cables

I... have no words. Except this: always take a banana to a party. Bananas are good.

Lol!!! I keep coming across this and I laugh way more than I should every time

I laughed way too hard at this.

This is hilarious! Literally Perfection!!!

This is one of the rare times when I actually did laugh out loud when I saw this..