Explore E Cards, Funny Quotes, and more!

I wish I was crappy enough to actually do this !!! I will say that if you mistreat me to the breaking point then you get... absolutely nothing from me ever again. And I'm okay with that too :)

From this point on, I plan to treat people exactly how they treat me. Some will be glad. Others should be scared.

Does this make me a mean person?  Naa!

Sometimes when people are talking to me I daydream about what they would do if I suddenly punched them right in the face. BAHAHAHA ALL THE TIME!

Sarcasm is only funny when everyone is on the same page... don't be a bully.

Funny Confession Ecard: I'm actually not funny. I'm just really mean and people think I'm joking.

Busted can of biscuits!!!! Lmao!

I think it's weird how somedays I feel skinny and somedays I feel like a busted can biscuits.

Omg that's what my ex does to me and my current gf and then tries to make her shit look just like my girls page! Ficking stalking whore!!!

Free, Cry For Help Ecard: "I just love the self-clean function of my house. All I have to do is push a button and the housework is done!

'Pin now...read later' oh you mean.... 'pin now and forget later after you pin 487 other things' Yea.

I really dislike people who post "pin now, read later" things.

I got 99 problems and my fucking ex caused every single one of them...... basically

Haha this is so true! Anth is one of few people I will actually talk to. I HATE talking on the phone.

So true!  |  yourecards

So very true! Funny Family Ecard: When a woman says 'what?' it's not because she didn't hear you. She's giving you a chance to change what you said. My husband still repeats himself, I'm like, "oh I heard you perfectly!

Funny Somewhat Topical Ecard: Pinterest is really just electronic hoarding.@ http://www.someecards.com/usercards/nsviewcard/MjAxMi1iZGI4ZDIwMWQxZmYyNDEw

E-card: Too many people are walking around unmedicated, unsupervised and affecting my life

Eat clean, whole foods and feel satisfied!  30 Days of Weight Loss Entrees :-)

30 Day Weight Loss Entree Recipes

Its true Clear jars are a collectors best friend. So true! In Memory of My Best Friend Breast Cancer Heart Tee true

Pinterest
Search