There’s more to see...
Come take a look at what else is here!
Visit site
  • Caileena Rose

    A little church humor - From dogs to rocks...

  • Melissa Koof

    Dogs in heaven fight between church signs, so funny. Hahaha!

  • Kaylee Lex

    Church sign battle, ALL ROCKS GO TO HEAVEN. :) this makes me laugh!

  • Mary Long

    All dogs go to heaven! Haha church sign battle. Too funny

  • J. W.

    Whoot Whoot, props to that catholic church lol. all dogs go to heaven! (and rocks too)

Related Pins

Church sign battle - Priceless!!

OMG THIS IS SOOO FUNNY! It's called "Battle of the Church Signs"

why can't I stop laughing?!? Answer: Because he's making the most hideous faces that are so hilarious.

What to do when your family is afraid of mice…

Human mating rituals - limk.com/...

You’re playing a dangerous game… Hahaha! I could only imagine if this happened at my high school :)

Ghetto Great Gatsby... One of the funniest things I've ever seen. Where can I get this?

The last one, I think, is the most hilarious

There's obviously no other option. **(giggle)**

BRO IDK YOU BUT EVERY SINGLE ONE OF THESE WAS THE FUNNIEST THING IVE EVER READ BE MY BFF

How to store your flour� If you don't get this, we can't have ever been friends!

Hahahaaa. I LOVE this story, and my 19 year old daughter does, too. One of my last real "discussions" in the classroom involved a statement I made about having to "get out the sewing machine last night"..... A student (several) thought I was just being stupid (Science-fictiony) w/them... Had NEVER seen or heard of a sewing machine..... and we're in GEORGIA.....