More to explore:

Monsters

More from this board

This is hilarious.

Cats Havent Quite Grasped the Concept of Sentiment Yet Pusheen Valentine

Arab pickup line

Basically.

We'd do that routine twice!

Muppets humor

Lmfao!!

LOL! Cat problems...

urban outfitters pint glass

Omg hahahaa so wrong but I couldn't help myself... I lost it hahaa

Everybody wants a fairy tale wedding...

I would do anything for my girlfriend!

Does it count as saving someone's life if you just refrain from killing them?

Cute piggy is cold...

One woman's struggle to reuse her penis cake pan... Bahaha, these are hilarious! And they all.look.like.penises. Somebody give this woman a medal. NAOW!

The 25 best couple costumes

Pinstrosity -- A blog where people submit Pinterest projects that didn't turn out as planned. This blog is hilarious and almost as addictive as Pinterest.

Way to not freak everyone out, Aragorn!

I Wish I Had One...

Dan: I’m gonna sit my kids down when they get to the age of 12 and go, “What’ve you done?! I had done two films by now!” Harry could do this to his kids too: 'I HAD DEFEATED VOLDEMORT THREE TIMES WHEN I WAS YOUR AGE - YOU CAN’T EVEN TIE YOUR SHOELACES. WHAT DO YOU MEAN YOU CAN’T SPEAK YET? WHEN I WAS A YEAR OLD I HAD DEFEATED THE MOST POWERFUL WIZARD IN THE WORLD. YOU’RE A DISAPPOINTMENT TO US ALL.’

Haha. 19 Unabashedly Sexual Valentines You Can Buy these are hilarious! Or make your own!

Hahaha, it's a love-hate kind of thing... but seriously, clothes need to be cut to sort this out

Maybe the best nerd pick-up line ever.