There’s more to see...
Come take a look at what else is here!
Visit site
  • Deborah

    This should go in dictionary under optimism. :) so funny!!!! Gotta stay positive! I had to add this made me laugh! ;)

  • Gaia Yarber

    This never ceases to make me laugh every time I see it, it's so true btw

  • Jenny Haynes (Carpenter)

    First thing that's made me laugh out loud today. Love me some humor.

  • Heather Garrison

    "You text him, he doesn't text back. He was obviously so excited that you texted him that he fainted." <3 Hmmm ... This must explain my overwhelmingly amazing (yeah, right.) love life <3 Hee-hee! :)

Related Pins

I think everyone has this problem. sometimes when I read text and FB post they crack me up. I oops quite a bit myself!

I Don’t Mind Cancelled Plans Either

How i think i look when i run!!! What i really look like when i run! :)

Never had a problem--consider it a competition to get the other people to leave due to my stench...

BRO IDK YOU BUT EVERY SINGLE ONE OF THESE WAS THE FUNNIEST THING IVE EVER READ BE MY BFF

People who use ‘literally’ incorrectly.

I have no idea who the bottom chicks are but this is funny as hell XD THEY EXIST

From a proud dog owner!!!

How I feel when people try to talk about shows or movies, if they haven't read the books first.

Peeta Mellark. When I walk out of the shop this is what I see. Katniss Everdeen is a-lookin at me. I got a loaf in my hand and I ain't afraid to throw it, throw it, throw it. I'm Peeta and you know it!