Explore Funny Things, Funny Stuff, and more!

Honey badger rules.

Honey badger button 1.25 inch. sometimes i ask myself what would honey badger do

Honey Badger don’t care….Honey Badger don’t give a SHIT!

Misunderstood Honey Badger

Pretty sure the honey badger is my spirit animal.honey badger doesn't sweat the small things in life.

Yeap sums it up

I thought I didn't play well with most people. Then I though bout it. Nah, I play just fine with most people. But stupid people.its true.

Roses are red. Penis

Roses are red, Violets are blue. I hate rhyming. So inappropriate. So funny.

love this video :D

Honey Badger Don't Care Door Mat by Damn Good Doormats

The perfect birthday gift for my husband. this makes me laugh.

Im speeding because i have to poop key ring

The perfect birthday gift for my husband.saw this on a bumper sticker

Drinking Wine

"Drinking a lot of wine alone is not lonely, it is romantic. Damn, self, you got nice eyes." We wholeheartedly agree, one of life's greatest pleasures!

10 Funny Valentines Cards - Cool Stuff We Like

Funny Valentines Cards I Love

Funny Honey Badger cards and gifts. Sometimes he cares a little. Most of the time Honey Badger don't give a shit, but on occasion he cares just a little. A new twist on the Honey Badger by CyKosis

Girls night out or in...lol

It's not a hangover, it's wine flu.I've def had the wine flu more then once!

#fitness #lol

thin then.I wish I was as thin as I was when I went to Tops for the first time because I thought I was too fat!

25 Awesome Ways To Say No - #Humor

Funny pictures about Badass ways to say 'no'. Oh, and cool pics about Badass ways to say 'no'. Also, Badass ways to say 'no'.

Everytime I get made I just have to remind myself, prison orange is not your color, prison orange is not your color, PRISON ORANGE IS NOT YOUR COLOR!

Every time I get mad I just have to remind myself, prison orange is not your color, prison orange is not your color. Prison Orange Is Not Your Color! code gets off

not drunk

Eric should wear a sign like this when he drinks so when he says awesome, belligerent things there's an explanation ha

After a while u just gotta delete their number

I don't get why people find drunk texts annoying. You're the person they're thinking of when their brain can't even function properly.