Visit site
  • Kat M. Meade

    True story of my life, bro.

  • Bianca Gonzalez

    Literally me last weekend when I read the whole series of the Hunger Games in two days! But it was soooooo worth it! :)

  • Stacey Kraucunas

    mm hmm... when i get sucked into a good book, i can barely function in normal life until I'm done with it.

  • Rose Dungan

    28 Totally Relatable Quotes About Books - have done this sooooo many times! Still totally worth it ;)

  • Lupe Ponce

    Ecards | Sorting out your priorities... Thus is so true for me:)

  • Emily Ryan

    So true. A good book is worth its weight in gold.

  • Tierra R

    My life in an Ecard

Related Pins

When people ask me about my weekend…hahahahahahahaha

Helena Bonham Carter at the 2011 SAG Awards...she is bloody brilliant!

I wish a company would be like "Hey Asia we'll pay you to pin for us" that would make my life right now. Somebody have pity on a college student who is tired of relying on her parents

This guy gets me. There's a a point in time when you reach a certain age when you just feel like not having plans sounds 100 times better than going out. For me this feeling hit at age 18. And I have no shame in it.

This is especially true with Singin' In The Rain because I do my Gene Kelly impression every time I'm out in the rain...yeah, that's how I roll.

I've recently become the slightest bit obsessed with Breaking Amish

Productive day? Almost everyday...haha..

Me when doing senior project hours at a Catholic Church. Since I am lds I am not used to catholic wedding traditions so when they do something I'm not used to, it surprises me therefore I kinda smirk. I feel so bad when I do that. Nothing against the other religion I swear.

Motivated Before Sleeping

Yea I think I should be skinny after eating healthy for one day

LOL This is my favorite food !! Kraft Macaroni and Cheese when I am cleaning house on Saturdays !