Cancel
More information
Find this Pin and more on thats just wrong! by demene.
What others are saying

Some people will do anything for a pancake. I thought these were instructions on how to do some kind of drugs!

Some people will do anything for their next fix.I'll rob Aunt Jemima and Mrs.Butterworth if it means satisfying my addictive needs

Some people have waaaaay to much time

Better than any drugs: Pancakes - FunSubstance

Discover ideas about Mini Pancakes

Funny pictures about Some people will do anything. Oh, and cool pics about Some people will do anything. Also, Some people will do anything.

Similar ideas

Cancel
More information
This post got so much better as it went on!!! Hahahah
Find this Pin and more on Hilarious by Allyson Doman.
What others are saying

Knee Appalling Tan Flavor: I looked like this after band camp a few times.

Hahaha pun on Neapolitan ice cream

lol that was the first thing I thought of, neapolitan ice cream XD

this would be Steve's leg if he tried evening out his tan lines lmfao

This post got so much better as it went on!!! Hahahah

This post got so much better as it went on!!! Hahahah
Cancel
More information
Can we pleeaaseee?
Find this Pin and more on TV favorites by Baby Cake.
Can we pleeaaseee?
Cancel
More information
When A Woman Puts Her Husband In Charge
Find this Pin and more on Faith In Humanity / You're Doing It Right by Jason.
What others are saying

Funny pictures about When A Woman Puts Her Husband In Charge. Oh, and cool pics about When A Woman Puts Her Husband In Charge. Also, When A Woman Puts Her Husband In Charge photos.

I laughed so hard at this

When A Woman Puts Her Husband In Charge
Cancel
More information
HAI NATHAN!!!
Find this Pin and more on Make Me Laugh by Bryceen.
What others are saying

Nathan has really creepy friends… it is like a owl from Harry potter

Nathan has really creepy friends… me and my friend would and should totally do this some time.

Funny Text Messages (more 400 pics)

Nathan has really creepy friends… Lol but.I'm dying over here XD

HAI NATHAN!!!

HAI NATHAN!!!
Cancel
More information
I feel like my former residents would have pulled crap like this; one time they piled all the sofas across the hallway while I was on rounds, just to mess with me.<<lol
Find this Pin and more on funny things by A K.
What others are saying

I feel like this accurately explains college life. Omg it is too early in the morning to be laughing this hard

Only in college. That girl is a true inspiration to us all. I wanna be her when I grow up {pardon the language}

The story is fantastic, and I'm kind of disappointed I didn't try to go play cards in the elevator. Those elevators are freakishly large in some buildings.<<< This post just made me feel thrilled about my future college life yessss!

This is freaking funny! I am crying over here! College for you. My goodness.

I feel like my former residents would have pulled crap like this; one time they piled all the sofas across the hallway while I was on rounds, just to mess with me.<<lol

I feel like my former residents would have pulled crap like this; one time they piled all the sofas across the hallway while I was on rounds, just to mess with me.<<lol
Cancel
More information
Fictional crushes
Find this Pin and more on Mostly Anime humor! by Cheyenne Gross.
What others are saying

Jim from Treasure Planet, Marshall Lee from Adventure Time, Prince Zuko from Avatar, Wilbur from Meet The Robinsons, Robin from Teen Titans and Danny Phantom childhood cartoon crushes

I'm very happy little Robin is included, even if it his his teen titans form. Haha but yeah, I like Jack Frost, Danny phantom and robin. Not gonna lie

Fictional crushes

Fictional crushes

Other Pinners loved these ideas

Stuckpixel.com

Funny pictures about Queue level: extreme laziness. Oh, and cool pics about Queue level: extreme laziness. Also, Queue level: extreme laziness.

funnest, gayest prank EVAH!..(break off a piece of coloured chalk and arrange along wipers, then pour a glass of water across..(filling someone's air vent on the top of the dash with confetti and turning the button to "on" and "top vent" is really fun, as well...) :)

Funny pictures about Crayon prank. Oh, and cool pics about Crayon prank. Also, Crayon prank photos.

Hahhaha

LEGOs recently came out with a pair of slippers. Why? Because the internet has been claiming the pain of stepping on a LEGO is worse than a shark bite. “I hope you step on a Lego” is the internet’s fa (Step Son Hilarious)

“U am the future”

I am the future…well if she lost the cap she should have just plastic wrap it and rubber band it instead of making her look like an idiot posting a pic of her drinking out of a ziplock bag. I am the future at problem solving.

Mini Biscuit Eclairs ~ A quick twist on a favor dessert using Grands! Refrigerated Biscuits.

Mini Biscuit Eclairs

Pinterest
Search
Explore, find, try and do with a Pinterest account

Access our best ideas with a free account

Sign up to see more

OR

By continuing, you agree to Pinterest's Terms of Service, Privacy Policy
Already a member?
Log in
Pinterest is for searching, trying, tasting, creating, doing…