hahaha

omg.... dying

Cramps

Nailed it. Best.Thing.Ever!!

20 FAMOUS SNACK FOODS RENAMED...hahahahaha

ok...made me laugh a little too hard!! LOL!

Hahahahhaha really

Ladies, you HAVE TO WATCH THIS --breast cancer awareness advertisement. I laughed so hard

:-)

Childhood ruined.... 25 Adult Jokes In Cartoons That You Never Understood as a Kid

ahahhahaha

This actually makes me sad! :)

i laughed out loud when i read this hahaha

The grammar on this is shit, and I definitely would pick the second picture over the first, but it did make me laugh!

Lmfao!!!!

I mean, come on. I think I laughed a little too hard at this

Heard you're pregnant... DYING HAHAHAA!

OMG. THIS IS HILARIOUS

high school where self-esteem, innocence, and dreams go to die t-shirt – Shirtoopia

It took me a moment, but then I 'got' it. LOL. Follow the instructions and say it out loud.