red bull vs black bull

Condoms... And the last comment! Puts a whole new take on the saying "I'm gonna stick my foot up your ass" Could not stop laughing

hahahahahaha reopard

Bahahaha!!!!

wtf hahah

hahahahahaha

Your call is very important to us funny memes smile meme funny quote funny quotes laughter humor humor quotes laughs funny pictures call best memes popular memes customer service

bahahaha

Hahaha let's do this lmfao

Another funny pic, share it if you like it! Click on the picture to see hundreds more!

I find this funnier than it probably is

Gotye in traffic

Hilarious.

So awkward...

Yep.

Lieutenant Dan got new legs - Funny cat sitting on a small plastic table looking like Lieutenant Dan from Forrest Gump. I don't know why I found this so funny!!

lol

sarcastic ecards

Haha... so bad but so funny.