Discover and save creative ideas

    Tell me I can't, then watch me work twice as hard to prove you wrong.

    The Good Vibe - Inspirational Picture Quotes

    thegoodvibe.co

    yep!

    So Relatable - Google+

    dumpaday.com

    I'm a real sweetheart, and a real smartass as well! Anyone who knows me knows that this a valid statement! #truth

    Pinned from
    slayashell.tumblr.com

    So true. Most people who don't ask a honest person their opinion already know the truth, just don't want to hear it

    Pinned from
    flickr.com

    LOVE this

    Be like snow, cold but beautiful

    lovethispic.com

    This is so true. I have the tendency to laugh and give it all away LOL! That's why I don't even bother. I would much rather live my life, with honesty. :) Which is exactly what I do.

    The Good Vibe - Inspirational Picture Quotes

    thegoodvibe.co

    WOW

    ...Tasted a lot like love | quotes | Pinterest

    pinterest.com

    I care quotes

    Hp Lyrikz - Inspiring Quotes

    hplyrikz.com

    ...

    Pinned from
    Uploaded by user

    "I either eat too much or starve myself. Sleep for 14 hours or have insomniac nights. FALL IN LOVE very hard or HATE passionately. I don't know what grey is. I never did." - Author Unknown.

    Pinned from
    waitedforyourtouch.tumblr.com

    These Times Shall Pass

    Pinned from
    these-times-shall-pass.tumblr.com

    I'd rather sip hot tea in sweat pants, cuddle on the couch, and watch Netflix than go out and party. Instead of coffee i would have hot tea

    Pinned from
    bookoflike.com

    LOL

    Pinned from
    web.stagram.com

    Funny Confession E- card: I'm not a princess... I don't need saving. I'm a freaking Queen... I got this shit handled.

    Pinned from
    someecards.com

    yep can never find one :/

    Pinned from
    lolsotrue.com

    story of my life

    Pinned from
    imgfave.com

    ummmmm hee hee

    Pinned from
    someecards.com

    ummmm yeah that's kinda been the last few weeks :/

    Pinned from
    tashachawner.com

    so need this to be me right now

    Pinned from
    icanread.tumblr.com

    Good Lord!! I'm guilty of all 5 AND the bonus word :p men take note, this is sooo true

    Pinned from
    Uploaded by user

    Prayer for the day......hahaha yep that's about right

    Pinned from
    michaelnoyes.com

    bahahahahahahahahahahahaha

    Pinned from
    pin4fun2133.blogspot.com

    uh huh

    Pinned from
    blogs.wajiw.com

    all me.....

    Pinned from
    pinterest.com