הטיולים שלנו

Collection by My Blog

Pins
Followers
גאספה פנינסולה – אומרים שהשקיעות הכי יפות בסוף העולם – על טיולים ומה שביניהם Trunks, Plants, Drift Wood, Flora, Plant

גאספה פנינסולה – אומרים שהשקיעות הכי יפות בסוף העולם

יום חמישי לטיול - תחילת המסע בכביש 132 אל קצה האדמה - (עוד) לוויתנים, כלבי ים, אמנות ושקיעה אחת מדהימה במיוחד קמים בבוקר במקום הלינה המיוחד La Chouette Virée אוכלים ארוחת בוקר ביתית שמוכנת בהזמנה על ידי בעלי המקום, מתארגנים, נפרדים לשלום (בפרידה מרגשת) ויוצאים לדרך - אל המעבורת שתיקח אותנו מ- Les Escomins שבגדה…

חבל שרלבואה בואכה טדוסק – טבע פראי בין עיירות שלוות – על טיולים ומה שביניהם Golf Courses

חבל שרלבואה בואכה טדוסק – טבע פראי בין עיירות שלוות

הקדמה אחרי יומיים עירוניים בקוויבק סיטי המקסימה, זמן לצאת לדרכים - אל המסע הארוך לקצה האדמה/Land's End שבגאספה פנינסולה. הרבה התלבטויות היו לי לגבי הימים הקרובים, אלו שבין קוויבק סיטי וגאספה פנינסולה, כאשר יש לא מעט אפשרויות ובעיקרן ההתלבטות האם להשקיע זמן בחבל Charlevoix ואם כן כמה זמן, וזאת בהתחשב בהתלבטות שנייה - האם הגעה…

מזרח קנדה – קוויבק סיטי – התחלה מופלאה בקסם של עיר – על טיולים ומה שביניהם Street View

מזרח קנדה – קוויבק סיטי – התחלה מופלאה בקסם של עיר – על טיולים ומה שביניהם

לקצה האדמה ובחזרה – מזרח קנדה, אכדיה, הרים לבנים – מסלול וסיכום טיול – על טיולים ומה שביניהם Water, Outdoor, Gripe Water, Outdoors, The Great Outdoors, Aqua

האלפים הצרפתיים – אגם בורג'ה ויום אחרון רב פעילויות וחגיגות – על טיולים ומה שביניהם Backpacks, Bags, Fashion, Handbags, Moda, Fashion Styles, Taschen, Women's Backpack, Purse

האלפים הצרפתיים – אגם בורג'ה ויום אחרון רב פעילויות וחגיגות

יום ארבעה עשר לטיול – סובב אגם בורג'ה אל אגם בורג'ה הגעתי בטעות בטיול יורו לפני שנתיים בדרך מאנסי שם לנו לילה אחד לליון שם חיכה לנו משחק חצי גמר. ומשהגענו עצרנו באחד החופים לרחצה מה שלימד אותי שמדובר באגם עם מים יחסית מאד נעימים. אז זה יהיה גם היעד הראשי להיום, מה עוד שצפוי…

Annecy!

האלפים הצרפתיים – יומיים סביב אגם אנסי

הקדמה: יומיים סגריריים מחכים לנו (לאחריהם יומיים שמשיים) אותם ננצל לגלות את הקסם של אגם אנסי (עם הפוגת גשם לפארק מים), ובסופם נשוב לקסם הגדול ביותר של האגם - אנסי עצמה... אמנם קצת פילטרים, אבל המציאות יפה עוד יותר... אנסי המכושפת אבל נתחיל בהתחלה יום שניים עשר לטיול – נקיק, טירה ופארק מים נפלא קמים…

האלפים הצרפתיים – יומיים סביב אגם אנסי – על טיולים ומה שביניהם River, Outdoor, Outdoors, Rivers, The Great Outdoors

האלפים הצרפתיים – אנסי – היפה בערים – על טיולים ומה שביניהם

WordPress.com

שאמוני – יום אחרון מושלם ונסיעה לאנסי בדרך האלפים הגדולים – על טיולים ומה שביניהם Outdoor, Outdoors, The Great Outdoors

שאמוני – יום אחרון מושלם ונסיעה לאנסי בדרך האלפים הגדולים

יום תשיעי לטיול – מסיימים את שאמוני בשיא יום מלא שישי ואחרון בשאמוני, יום שישי ואחרון גם למולטי פאס שלנו. התוכנית להיום - גרנד מונטטס - Grands Montets - אבל העיקר מבחינתנו אינו התחנה העליונה, הנוף והשלג בה, זהו רק הבונוס. עיקר העניין הוא מסלול ההליכה: Viewpoint of the Glacier d’Argentière אליו מגיעים מהתחנה האמצעית של הרכבל La…

שאמוני חלק שלישי – בשיא הגובה, ומה עושים ביום גשום – על טיולים ומה שביניהם Half Dome, Mount Everest, Mountains, Nature, Travel, Viajes, Traveling, Nature Illustration, Off Grid

שאמוני חלק שלישי – בשיא הגובה, ומה עושים ביום גשום

יום שביעי לטיול - עולים לשיא הגובה ב-Aiguille du midi ואז נחים בבריכה במג'ב אתמול הלכנו לישון עם תחזית אופטימית לשמיים נקיים היום, אז הבוקר קמים מוקדם - קצת לפני שבע - ורואים בעיקר עננים - למטה ולמעלה... גם ה Web-Camera מראה בעיקר ערפל... האם נצטרך לשנות תוכניות? משאירים את הילדים לישון ובאזור שבע ורבע אני…

שאמוני – חלק שני – על רכבות, קרחונים, קרקסים ומפלים – על טיולים ומה שביניהם Half Dome, Mountains, Nature, Travel, Viajes, Traveling, Nature Illustration, Off Grid, Trips

שאמוני – חלק שני – על רכבות, קרחונים, קרקסים ומפלים

יום חמישי לטיול – הרכבת האדומה למערת הקרח – Montenvers – Mer de Glace קמים לבוקר שני בשאמוני, שוב לשמיים כחולים ומזג אוויר משגע. התחזיות טוענות לגשם שיתחיל באזור 12:00 ויתחזק בהמשך. בפועל השמיים נשארו כחולים מרבית היום עד לשעות הערב שאז מגיע הגשם... וכשיגיע הגשם הוא יגיע בפתאומיות ובשיא העוצמה. אבל מבחינתנו מדובר בסידור נוח…

שאמוני – חלק ראשון – הולכים בגבהים – על טיולים ומה שביניהם Mountains, Nature, Travel, Viajes, Traveling, Nature Illustration, Off Grid, Trips, Mother Nature

שאמוני – חלק ראשון – הולכים בגבהים – על טיולים ומה שביניהם

האלפים הצרפתיים – מגיעים לשאמוני דרך שוויץ – על טיולים ומה שביניהם Cologne, Cathedral, Building, Travel, Viajes, Buildings, Traveling, Cathedrals, Trips

האלפים הצרפתיים – מגיעים לשאמוני דרך שוויץ

יום שלישי לטיול – יום שוויצרי בדרך לשאמוני יום אחרון למוקד השינה הראשון שלנו, והיום ניסע לכיוון השני של אגם ג'נבה, לכיוון העיר המקסימה מונטרה, עוד יום של מזג אוויר נפלא... מתחילים בצ'ק אאוט מהיר (בכל זאת רק שני לילות בדירה אז לא הספקנו לבלגן אותה) ומכוונים ליעד הראשון - טירת שיון - Chillon Castle -…

האלפים הצרפתיים – אגם ג'נבה/למאן לכיוון מורזין – על טיולים ומה שביניהם Golf Courses, Sports, Hs Sports, Sport

האלפים הצרפתיים – אגם ג'נבה/למאן לכיוון מורזין

יום ראשון לטיול - בין ג'נבה ואויאן - מתחילים רגוע כאמור בפוסט הכללי, עולים על טיסת בוקר של אל על לקראת נחיתה באזור השעה 09:30. האיטיות בנמל התעופה בג'נבה מיוחדת במינה (ועוד על ידי שוויצרים). מצד שני, דווקא לקיחת הרכב הולכת בקלות (יורפקאר מהצד הצרפתי). יוצאים מהנמל התעופה ודבר ראשון קונים מדבקה לאוטוסטרדות של שוויץ…

האלפים הצרפתיים – אוגוסט 2018 – כללי – על טיולים ומה שביניהם Mount Everest, Mountains, Nature, Travel, Viajes, Traveling, Nature Illustration, Off Grid, Trips

האלפים הצרפתיים – אוגוסט 2018 – כללי

שנתיים אחרי הטיול לצפון איטליה/דרום שוויץ ושנה אחרי המסע הארוך למערב ארצות הברית, הגיע הזמן לטיול באלפים הצרפתיים, טיול שכבר כמה שנים חיכה להזדמנות והשנה הגיע תורו. איזה טיול נפלא - טבע מהיפים שראינו, עיירות מקסימות, אגמים מעגנים... לו רק האווירה היתה יותר איטלקית היה בכלל מושלם (-: לא סתם אני מציין את שני הטיולים…

20180811_102638 Mountains, Nature, Travel, Viajes, Traveling, Nature Illustration, Off Grid, Trips, Mother Nature