There’s more to see...
Come take a look at what else is here!

quotes


quotes

  • 47 Pins

Yep! And some I wouldn't even open the window beforehand.

YES

End of Day Prayer

Oh so true!!

Love this!

Haha right!!

kurt cobain quote

So true!!

hahaha, too funny

Words to live by!

soooo true!!!!! :)

So true

Amen!

autism

Gotta love Betty White :)

Adele

Yes!

.

  • Alyssa Duke
    Alyssa Duke

    lmao! thats good!!

.

The absolute truth.

keep going

When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace.

God is writing your love story... :)