Discover and save creative ideas

    Cute 'Lipstick' Makeup Bag

    Lipstick Handcrafted Bag

    Uploaded by user

    I feel like I should get my daughter a phone case, tablet cover, wall plate, bumper sticker, and maybe (eventually) a tattoo of this!

    'Do What You Love' Repurposed Wood Wall Art | Nordstrom

    Uploaded by user

    What doesn't kill you...makes you stronger (mouse exercising with mouse trap, haha!)

    30 Funny animal captions - part 11 (30 pics) | Amazing Creatures

    Uploaded by user

    Dang right

    Pinned from
    Uploaded by user

    Pretty much.

    Funny Pictures Of The Day - 89 Pics

    Uploaded by user

    Funny Sign Wall Art

    'Five Deadly Terms' Sign Wall Art | zulily

    Uploaded by user

    I can't stop laughing. I just keep looking and keep dying every time. His feet are fluffy under the water and the look on his face!!!!

    The Trust Of The Innocent Is The Liar’s Most Useful Tool

    Uploaded by user

    Haha! You control this from the front seat, sending messages to whoever is behind you. OMG

    Drivemotion LED Car Sign

    Uploaded by user

    Headrest job ever: working in a bubble wrap factory. Imagine the self control needed. Funny Quotes From Pinterest (25 Pics)

    15 Funniest Self Quotes To Make You Laugh - SocialHype

    Uploaded by user

    I'm only human

    Pinned from
    Uploaded by user

    Hehe Problems of a Book Nerd - this can truly be a problem! LOL

    Pinned from
    Uploaded by user

    Oh, that's not that funny!

    Pinned from
    Uploaded by user

    There are those days .........

    Pinned from
    Uploaded by user

    Haha Yes!

    Pinned from
    Uploaded by user

    Internet invented in 1992...

    Pinned from
    Uploaded by user

    Dear diamond. We all know who is really a girl's best friend. Your sincerely Chocolate cake. #Cake #quotes

    Pinned from
    Uploaded by user

    lol

    Pinned from
    Uploaded by user

    80's humor

    Pinned from
    Uploaded by user

    10 Rules for Dating my Daughter T-shirt by myfatherdaughterstore: Thanks to Rebekah Ahn K. Brewster ! #Father #Daughter #T_Shirt

    Pinned from
    Uploaded by user

    Of course

    Pinned from
    Uploaded by user

    yeah...

    Pinned from
    Uploaded by user

    Oh My Freaking Stars!: A solution to droopy drawers...

    Pinned from
    Uploaded by user

    true story!

    Pinned from
    Uploaded by user